Jubileumreünie 60 jaar Scouting Hellevoetsluis

Alle reünisten kregen een jubileumembleem.

Zaterdag 13 december sloten we het Jubileumjaar af met een reünie!

Vanaf 16.00 uur meldden veel (oud) kader- en bestuursleden van Scouting Hellevoetsluis. Om 17.00 uur is er een groepsfoto gemaakt en toen … kwamen de mooie verhalen over vroeger en nu boven.

Wat een opkomst ! Wat een gezelligheid ! En wat een fantastische sfeer !

Dankzij alle voorbereidingen was het een geweldig weerzien. In alle lokalen was een kleine en soms grote tentoonstelling van de eigen speltak opgezet. Geweldig leuk om te zien. Er is druk in oude fotoboeken, kasboeken, priegels en kampboekjes gebladerd. Voortdurend waren kreten van herkenning te horen. “Weet je nog … ” Ze kwamen hun eigen namen of handschriften nog tegen. “Het is anders, maar toch ook weer niet”. De oude filmpjes van de kampen van vroeger waren een prachtige getuigenis van de ‘sterke verhalen’ over vroeger.

Velen hebben meegeholpen. Maar toch een speciaal woord van dank aan de jubileumreünie werkgroep: Ahrend, Arno, Bram, Eric, Theo en Toni. En aan Diana: een gastvrije verzorging van de drankjes. En David, Gerard en Rob: een heerlijk gebakken stukje vlees. En de wildevaarders: voor het uitserveren van de drankjes.

Klik hier voor een paar foto’s van de reünie. Er zijn weer nieuwe foto’s bijgeplaatst.