Jota-Joti in volle gang!

Terwijl deze website online gaat, gaat ook de Jota-Joti van start. Dit weekend is toch altijd weer bijzonder. Alles op het fort staat in het teken van contacten leggen met andere scoutinggroepen. Soms zelf in andere landen. Dit gebeurt doormiddel van zendapperatuur en het internet (onder begeleiding).

Voor onze welpen is er een dagprogramma van 9.45 tot 15.00 uur. Het ochtendprogramma bestaat uit super stoere en uitdagende spellen. Tussen de middag eten we gezellig met z’n allen ons lunchpakket en krijgen we nog een heerlijk broodje knakworst. Voor de middag hebben we een spannende vossenjacht op het programma staan.

Kortom weer veel te beleven dit weekend en we hopen dat jullie er allemaal bij zijn.

Veel plezier!