JOTA/JOTI is alive

Hierbij alweer een volgende update tijdens JOTA JOTI! Er zullen het hele weekend updates geplaatst worden, so stay tuned!

De scouts zijn vandaag druk in de weer met het posten bezoeken en codes verzamelen voor een geheime opdracht later in de middag. Ook kunnen ze tussen het posten bezoeken door naar het JOTA of JOTI lokaal om daar te zenden of te chatten met andere scouts. Intussen schijnt het zonnetje volop en hebben we vandaag dus veel geluk met dit mooie weer. Daarnaast vond er ondertussen ook nog een mini concert plaats voor het fort en werd er intussen ook volop genoten van de lekkerste scouting-hamburgers, die natuurlijk gebakken zijn door de geweldige chefs van de toko op de enige echte Noordpool!
Al met al een goed begin van het weekend!

foto11foto3