Koninginnedag vlaghijsen

Kom jij ook de vlag hijsen?

Kom op 30 april om 9:45 naar het gemeentehuis (in uniform). Dit jaar natuurlijk extra speciaal omdat het de dag is dat ZKH de Prins van Oranje ingehuldigd zal worden. Vorige jaar heeft hij nog ons Fort geopend. Zoals elk jaar heeft de burgemeester van Hellevoetsluis ook dit jaar weer aan ons gevraagd om mee te werken aan de start van Koninginnedag, dit jaar dus Kroningsdag.

Vanaf 9 uur zullen muziekkorpsen door Hellevoetsluis trekken en om ongeveer 10 uur komen de korpsen aan bij het gemeentehuis. Burgemeester Van Heijningen zal daar Koninginnedag openen, waarna het Wilhelmus gespeeld wordt. Tijdens de ceremonie zal Scouting Hellevoetsluis het vlaghijsen verzorgen, als je in uniform komt mag je naast de vlag staan. Twee scouts hijsen tijdens het Wilhelmus de vlag.

We verzamelen om 09.45 bij het gemeentehuis. Ben jij scout of ouder en wil je de vlag hijsen? Meld dit dan bij je speltakleiding. Bevers en Welpen zijn ook uitgenodigd om mee te doen onder begeleiding van hun ouders, het levert zeker een leuk fotomoment op.

Als je in je uniform komt krijg je na afloop nog iets lekkers als bedankje!