Kunnen jullie ook zo genieten van scouting?

Met scoutingvrienden rond een mooi groot kampvuur achter het fort tijdens Sint Joris of met de Wammus het Haringvliet op tijdens Pinkstersail. Elke week is er wat te beleven in en rond Fort Haerlem tijdens de opkomsten van onze bevers, welpen, amfibieën, landverkenners, luchtverkenners, rowan/sherpa’s en wildevaarders. En als ze niet op het fort zitten zijn ze misschien wel op onderzoek uit bij de Tenellaplas voor het natuurinsigne of kijken ze in de keuken mee van Restaurant De Ruyterhuis voor het kookinsigne. Het is allemaal leuk om mee te maken of te zien gebeuren. De orca’s en zeeverkenners zijn deze zomermaanden natuurlijk elke week te vinden op Oosterland waar ze het heel erg naar hun zin hebben terwijl ze met de vletten lekker het water op gaan.