Landverkenners debuut in bioscoop Tivoli

Zaterdag 10 oktober hebben de Landverkenners van Scouting Hellevoetsluis hun debuut gemaakt in het Tivoli Theater.

Net geen jaar geleden hadden de kinderen bij de Landverkenners een insigneopdracht gekregen om een film te maken. Voor dit insigne moesten ze het script schrijven, filmen en acteren. Dit bleek best nog wel moeilijk te zijn, want de camera stilhouden of je tekst onthouden blijkt nog niet zo makkelijk waren de verkenners achter gekomen.

Maar 10 oktober was het zover, de premiere in een echte bioscoop! Landverkenners, ex-landverkenners en familie zaten in Tivoli in complete stilte te kijken naar de zelfgemaakte film ‘De leiding is ontvoerd’. Nadat de film afgelopen was kreeg de film, maar ook de leiding applaus voor editen van de film en het regelen van de premiere.

Alle kinderen die aan de film hebben meegewerkt krijgen voor hun successvol resultaat een verdiend video-film insigne!