Leuke sfeer tijdens scout it out

alt

Zaterdag 16 maart waren wij te vinden op het winkelcentrum De Struytse Hoeck. Overal kwam je scouts tegen. Allemaal waren ze druk met allerlei spelletjes die verspreid waren uitgezet. Vlaggen wapperde vrolijk in de koude wind, terwijl onze bevers en welpen op het plein bij V&D ijverig bezig waren met spijkers poepen, Belgisch pionieren, je rot rennen, spijkerbroek hangen en heel veel meer. Scouts waren druk met roeien op het Kanaal door Voorne of hindernisbaan lopen, twisten, pannenkoeken bakken, knopen leggen en heel veel meer. Op het plein bij de fontein was er gezellige muziek en waar ook een chill-hoek was ingericht om even bij te komen van alle actie. Deze dag was niet mogelijk geweest zonder onze enthousiaste bevers, welpen, scouts en explorers. Zij werden net zo enthousiast ondersteund door hun leiding, vele ouders, de koffie/thee-ploeg, onze EHBO-post, het PR-team en bestuur.

Allemaal bedankt!

PS: Bekijk de leuke foto’s onder de knop "foto’s", bovenaan de pagina!