Met 3 boten in de 12-uurs

Vorig weekend hebben zeeverkenners en wildevaarders meegedaan met de 12-uurs zeilwedstrijd. De start om 22.00 uur was als altijd een fenomenale chaos tot aan de eerste boei, waarna de rust op het water terugkeerde nadat alle zeilen gehesen waren. Met heel weinig wind verplaatste het wedstrijdveld zich langzaam en gingen de eerste lampjes al snel aan voor een leuke sfeer op het water. Het massaal toegestroomde publiek kon nog met verschillende boten rond de deelnemers varen, maar gingen daarna al snel weer naar huis.

De deelnemers zijn toppers! De hele nacht doorvaren is een prestatie op zich. Het was weer heel gezellig op Oosterland waar Admiraliteit14 weer een prachtig evenement had opgezet.