Prins van Oranje bezoekt Scouting Hellevoetsluis

Prins van Oranje heropent gerestaureerde verdedigingswerken Hellevoetsluis op 26 juni 2012.

Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje heropent dinsdagmiddag 26 juni 2012 om 15:00 uur in de ‘Vesting van Hellevoetsluis’ de gerestaureerde verdedigingswerken Dit gebeurt symbolisch door de grote deur van Fort Haerlem met een sleutel open te doen. Scouting Hellevoetsluis is de grootste gebruiker van dit monument in de verdedegingswerken van Hellevoetsluis.

Natuurlijk wordt Scouting Hellevoetsluis actief betrokken bij de opening. In de korte tijd die we hebben zullen wij overleggen met de gemeente wat mogelijk is en onze leden hierbij zoveel mogelijk betrekken. Heb jij al vrij op dinsdagmiddag 26 juni (om 15:00 uur)?