Scouting Hellevoetsluis wenst jullie een leuk en uitdagend 2013!

Tijdens de Nieuwjaarsborrel op 5 januari sprak stichtingvoorzitter Bram Kap zijn dank uit aan de vrijwilligers voor hun inzet in 2012 en hij wenst een ieder voor 2013 een mooi en gezellig scoutingjaar.

De Nieuwjaarsborrel was prima geregeld door de explorers van de Wilde Vaart die de gasten gastvrij verwenden met een drankje en (warm) hapje in het lokaal van de Rowan/Sherpa’s.

Traditiegetrouw is er voorafgaand aan de Nieuwjaarsborrel grote schoonmaak van de algemene ruimtes in het Fort. Een mooie en vooral schone start in het nieuwe jaar. Ook dit jaar is er op 5 januari ijverig gesopt in de gangen, de toiletten en het leiderslokaal. Met 14 mensen kon dit in 2 uurtjes geklaard worden en was er nog tijd voor een thee/koffiepauze tussendoor.

Bij de scoutingstart na de zomervakantie zal er opnieuw grote schoonmaak plaatsvinden, waarvoor we tegen die tijd weer vertrouwen op voldoende aanmeldingen.