Scouting onderzoek onder leden en ouders

Begin december 2011, wordt door Scouting Nederland een landelijk onderzoek uitgevoerd. Dit onderzoek wordt gedaan bij bestuur, leiding, jeugdleden van 10 jaar en ouder en ouders van bevers en welpen. Doel van het onderzoek is om een beeld te krijgen van de beleving van Scouting op dit moment.

Om de ontwikkelingen binnen Scouting te kunnen monitoren, zal het onderzoek over een jaar nogmaals worden uitgevoerd.
Jouw deelname vinden wij erg belangrijk, omdat we daarmee met elkaar een goed beeld geven wat er leeft binnen Scouting. En de ontwikkelingen van de vereniging daarmee beter kunnen aansluiten op onze wensen. Jouw mening telt!
Dit onderzoek wordt aangeboden via mail waarna via een link naar internet de vragen te beantwoorden zijn. Het onderzoek zelf zal 5 tot 10 minuten van je tijd vragen. Wij hopen van harte dat je tijd vrij wilt maken om het onderzoek in te vullen. We houden je op de hoogte van de uitslag van dit onderzoek.

Om ervoor te zorgen dat je de uitnodiging voor het onderzoek ook op het juiste mailadres ontvangt, willen wij je vragen in Scouts Online je mailadres te controleren of toe te voegen. Dat kan op de volgende manier:

• Zoek je Scoutcard op voor je lidnummer.
  • Nog geen lidnummer of het lidnummer vergeten? Vraag het de ledenadministratie. Zonder lidnummer kun je je niet aanmelden.
  • Verder heb je nodig:
    • je geboortedatum
    • een persoonlijk mailadres.
  • Ga naar www.scouting.nl en klik rechtsboven op “Mijn Scouting”
  • Daar kun je direct inloggen of een inlogaccount aanvragen
  • Nadat je bent ingelogd, klik je links in de menubalk op “Mijn Scouting” en pas je onder “Mijn gegevens” en dan “Mijn persoonsgegevens” het mailadres aan.