Sponsor ons gratis met SponsorKliks!

Sponsor Scouting Hellevoetsluis gratis met SponsorKliks! Bekende onlinewinkels sponsoren verenigingen als via de button van SponsorKliks een internetaankoop gedaan wordt. Scouting Hellevoetsluis hoopt hiermee extra geld binnen te krijgen waarmee we weer leuke dingen kunnen doen!

Het idee is simpel, klik op onze site www.scoutinghellevoetsluis.nl op de button van de SponsorKliks website. Klik hier op de webwinkel waar je iets wilt kopen. Je bent nu gewoon in de webwinkel maar hebt wel automatisch bij SponsorKliks een berichtje achtergelaten dat je Scouting Hellevoetsluis steunt. De webwinkel betaalt een klein percentage van de bestelling aan SponsorKliks die weer uitbetaald aan onze Scoutinggroep. Het kost je niets extra’s en wij zijn er heel blij mee.

Echt heel veel onlinewinkels doen mee met de SponsorKliks waaronder ook de hele grote, zoals bol.com, Wehkamp, Zalando, Hema, Mediamarkt en nog veel meer. Je vindt de button van SponsorKliks onderaan de voorpagina van onze website. En let op: vooral het boeken van vakanties, afsluiten van verzekeringen of aangaan van energiecontracten leveren een hoge sponsorbijdrage op!

Dus SponsorKlik bij ons, voor je koopt !