Sponsor ons met SponsorKliks!

Sponsor Scouting Hellevoetsluis gratis met SponsorKliks! Het werkt simpel, klik op onze site www.scoutinghellevoetsluis.nl linksbovenaan op de button van de SponsorKliks. Klik vervolgens op de webwinkel waar je iets wilt kopen. Je bent nu gewoon in de webwinkel maar hebt wel automatisch bij SponsorKliks een berichtje achtergelaten dat je Scouting Hellevoetsluis steunt. De webwinkel betaalt een klein percentage van jouw bestelling aan SponsorKliks die weer uitbetaald aan onze Scoutinggroep. Het kost je niets extra’s en wij zijn er heel blij mee.

Heel veel bekende online-winkels doen mee zoals: Bol-punt-com, Coolblue, Booking-punt-com. Thuisbezorgd, Greetz, AboutYou, AlieExpress, Expert, CenterParcs, Otto, Viking, ANWB, Wehkamp, Zalando, Hema, Mediamarkt en nog veel meer. Waardevolle TIP: vooral het boeken van vakanties, afsluiten van verzekeringen of aangaan van energiecontracten leveren een hoge sponsorbijdrage op!

Dus klik op SponsorKliks, als je online gaat kopen!