Vlieg eens mee!

Komend scoutingseizoen stoppen een paar kaderleden met leidinggeven bij Scouting Hellevoetsluis. Scouting Hellevoetsluis groeit in leden. Daardoor start een aantal speltakken komend seizoen met een kleinere bezetting. Scouting Hellevoetsluis zoekt nieuwe vrijwilligers, Scouting staat  voor verantwoord spelen en ontdekken, hier hebben we leiding voor nodig, We doen daarom een oproep voor leiding bij onder andere de luchtverkenners.

Met aanvang van het nieuwe seizoen hebben we namelijk 2 vacatures bij de luchtverkenners, deze vacatures moeten dringend opgevuld worden!Wat en wie zoeken we?

• man/vrouw;
  • minimale leeftijd 16 jaar;
  • ervaring met Scouting gewenst;
  • bereid om minimaal enkele uren per week aan scouting te besteden;
  • kunnen samenwerken;
  • affiniteit met techniek en luchtvaart.

Mocht je jezelf herkennen in dit profiel en lijkt leiding geven bij Scouting je wat, vraag dan hier {rokbox title=|extra informatie| text=|extra informatie}index.php?option=com_chronoforms&chronoform=AanmeldingAlsVrijwilliger&tmpl=component{/rokbox} aan.