We gaan deze zomer weer naar Ghana!

Aankomende zomer worden er weer twee reizen naar Ghana georganiseerd: de Ghana Experience en de Ghana Challenge.

De Ghana Experience is een reis voor explorers (15-18 jaar) en de Ghana Challenge is een reis voor roverscouts (18-25 jaar). Tijdens de Ghana Experience en Ghana Challenge reis je drie weken lang door Ghana. Je gaat, samen met lokale Scoutinggroepen, aan de slag met één of enkele projecten. Maar er is ook ruimte voor toeristische uitstapjes naar bijvoorbeeld Accra, de hoofdstad van Ghana, of Elmina, waar de Nederlanders zo’n 400 jaar geleden hun slaven verscheepten.

Heb je zin in dit buitenlands avontuur, houd dan de Facebookpagina en de website van team Partnership Ghana in de gaten voor meer details. Als je vragen hebt over de reizen, stuur dan een e-mail naar ghana@scouting.nl.

Lees verder op de site van Scouting Nederland