World Scout Moot 2017

Van 25 juli tot en met 2 augustus 2017 vindt de World Scout Moot plaats in IJsland. Ben je tijdens dit evenement tussen de 18 en 25 jaar, dan kun je als deelnemer naar de World Scout Moot.

Op dit leerzame en gave evenement, georganiseerd door WOSM, word je als roverscout uitgedaagd om nieuwe ervaringen op te doen op het gebied van cultuur, natuur en de verantwoordelijkheden die je als scout wereldwijd hebt. Voor meer informatie neem je contact op via info@wsm.scouting.nl.

International Service Team

Ben je 26 tot 30 jaar, dan is er de mogelijkheid om als lid van het International Service Team (IST) je bijdrage te leveren aan dit evenement. De IST-selectie zal pas in de loop van 2016 plaatsvinden, dus houd de website in de gaten.

Momenteel wordt invulling gezocht voor de volgende vacatures:

Iets voor jou? Wees er dan snel bij en solliciteerd. Vragen over een vacature? Stuur een mailtje naar het HRM-team.

Lees verder op de site van Scouting Nederland