Afsluitende Groepsraad 2018

Op de agenda van de Groepsraad op 8 december staat traditioneel de begroting voor 2019 met alle toegezegde wensen van de speltakken voor het komende jaar en het voorstel voor de contributie 2019. Beiden zijn vastgesteld. Dit keer op de agenda ook de benoeming van een onze nieuwe secretaris Sabine en hebben we stil gestaan bij het ledenverloop in het laatste halfjaar en de gezonde samenstelling van onze leidingteams met alle wijzigingen. Groepsraadleden bepalen zelf de plannen voor onze groep en het is daarom fijn om te zien dat de Groepsraad goed bezocht is. Na afloop is tijdens de Challenge met ‘moeilijke’ vragen de scoutingkennis van onze groep onder de vrijwilligers getest, wat natuurlijk gezonde kritiek op de vragen en antwoorden opleverde. Iedereen heeft met vlag en wimpel deze ronde doorstond om bij de borrel bij te komen en aan te schuiven aan het Vrijwilligers-stamppot-buffet. Voorzitter Lauret bedankte iedereen voor hun inzet en het jaarlijkse bedankje – een handige drinkwaterzak in de huisstijl van Scouting Hellevoetsluis  – is uitgereikt.