‘Be Magnetic’ tijdens Jota-Joti 2017!

Een heel weekend is Scouting Hellevoetsluis actief tijdens Jota-Joti 2017. Vrijdag 20 oktober om 22.00 uur start landelijk het zenden en zondag 22 oktober om 12.00 uur sluiten de verbindingen. Scouts en explorers zijn 24 uur aanwezig en de bevers & welpen hebben een speciaal Jota-joti spel op zaterdag 21 oktober. Kijk in de webagenda wanneer de speltakken verwacht worden.

‘Be Magnetic!’ …. een thema met een magnetisch tintje. Ga tijdens Jota-Joti 2017 eens op zoek naar je tegenpool! Hoe? Dat mag je zelf bepalen. Via het internet of via radioverbindingen. Binnen of buiten je eigen groep.

Fort Haerlem wordt van tevoren helemaal ingericht voor het zenden ‘on the air’ en het contact leggen ‘on the internet’. Geen moeite is teveel om zo ver mogelijk te komen met het zenden. De samenwerking met de zendamateurs van Electronica Club Zuid Hollandse Eilanden (EZHE) beloofd ook dit jaar mooie verbindingen.

Als je handig bent met computers, kunnen we jouw hulp gebruiken. Meld je dan aan bij info@scoutinghellevoetsluis.nl of loop zaterdag binnen bij het leidinglokaal.